28 Mart 2014 Cuma

Mim Mimi

Cuma günü müslümanların bayramıdır bu günün hürmetine cuma vaktinin bütün güzelliği, rahmeti, bereketi ve edilen bütün güzel duaları hepimizin olsun inşaallah.

Sevgili Deep Tone incelik gösterip beni mimlemiş, mim in sorusu her zaman ki mim sorularından farklı sürekli takip ettiğimiz blogları soruyor, amaç blogların tanınması, güzel bloglardan herkesin haberdar olması, sevdim ben  bu mimi..:)
Benim ilk takip ettiğim blog Kurabiyegiller pc yi her açtığımda muhakkak bakardım acaba ilkay neler yapmış diye daha sonra MeliNed, Sade Ve Derin, Dikiş dersi, İffet'in Günlüğü, Ornitorenk Handmade, NurtenBeğendi, Kendin Dik,  şu an aklıma gelmeyen ama takip etmeyi çok sevdiğim bloglar.

Yerli blogların dışında takip ettiğim yabancı bloglarda var, yerli olsun yabancı olsun hepsinden faklı bilgiler almak, elişi örnekleri görmek, yemek tarifleri edinmek, kitap isimleri ve yorumları almak, yazılarını okumayı sevdiğim blog yazarlarını zevkle takip etmek için   yer imlerim blog adresleri ile dolup taşınca ben de bir blog açayım hem takip ettiğim blogları eklerim, hem de yaptığım elişlerini paylaşırım dedim ve bloğumu açtım fırsat buldukça takip edip paylaşım yapmaya çalışıyorum ve farkındayım lafı çok uzattım....)))     Herkese mutlu günler...:))

Bu mim sorumuz.....

Takipte olduğumuz, sayfasına bakmadan geçmediğimiz bloglar.

Ve bunlarda benim sevdiğim, takip ettiğim bloglar.


Sade Ve Derin
http://sadevederin.blogspot.com.tr/


Zeyne Belle
http://zeynebelle.blogspot.com.tr/


36 Buçuk Ayakkabı Numaralı Kız
http://36bucuk.blogspot.com.tr


MeliNed
http://melined.blogspot.com.tr/


Nurtenbeğendi
http://nurtenbegendi.blogspot.com.tr/


Ornitorenk Handmade
http://ornitorenkhandmade.wordpress.com/


Kendin Dik
http://www.kendindik.com/


İffet'in Günlüğü
http://evde3velet.blogspot.com/


Ben Bir
http://ben-bir.blogspot.com.tr/


Dikiş Dersi
http://www.dikisdersi.com/


Hüsnüzan
http://nsuuu.blogspot.com.tr/


Elişi Defteri
http://elisidefteri.blogspot.com.tr/


Şimdi Ev Hanımı Oldum
http://simdievhanimioldum.blogspot.com.tr/


Ruşyena
http://rusyena.blogspot.com.tr/


Hanife
http://hanife1.blogspot.com.tr/


Tarz-ı zeynep
http://istezeynep.blogspot.com.tr/


Polimer Kil Polimer Clay
http://nihalerpeden.blogspot.com.tr/


Turuncu Oda
http://www.turuncuoda.com/


Evimi Seviyorum
http://evimiseviyorum-colette.blogspot.com.tr/


Nebihan Akça
http://www.nebihanakca.com/


Meltemin Evi
http://meltem1975.blogspot.com.tr/


Gezilecek Yerler Gidilecek Mekanlar
http://gidilecekmekanlar.blogspot.com.tr/


Çok mu oldu ne, daha yazacaktım ama isteyen herkes mimlenmiş olmadan da yazabilir, herkese kolay gelsin....:))))

15 yorum:

  1. Ay ben daha deep'in yazdığı bloglara tam bakamadan bu yazı geldi, hangisine bakalım:))

    YanıtlaSil
  2. :) aa önce okuyodunuz sonra blog açtınız öyle mi. ne hoş hikaye. hey ama bakın ne dicem. ruşyena benim çok eski arkadaşım. 3 yıl önce blogumu açtığımda ilk arkadaşlarımdan oldu o. sonra çok kayboldu ya. az yazıyo artıkın. işte zeynep de eski arkadaşım. ne güzel işler yapar bayan becerik diyom ona ben.benbir ne iyi insandır. temiz kalpli inançlı. melined çok şeker yaa ona çok gülerim yaaa :)

    hhhey siz de aktif oldunuz işteeee :)

    güzel şeyler rehberi de gelmiiş :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Sana da iyi haftalar..:))))
      Birazcık geç oldu ama...:/

      Sil
  4. deptone'un söylediği isimleri merak ettim şimdi de.Kim onlar?
    Ayrıca bana yaptığın güzel yorum ve +180 güzel yorum Google plus tarafından silindi.Yanlış anlama diye:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar, çok eğlenceli, becerikli, sıcacık takip etmeye değer blog sahibeleri...:))
      Çok geçmiş olsuuuunn, sırf bu yüzden bloğun ayarlarını kurcalamamaya çalışıyorum, takip ettiğim bloglardan bloğunu yeni baştan kurmak zorunda kalanlar olmuştu geçmişte hem ben sana yeniden yorum yaparım kiiii...:))))

      Sil
  5. şimdi bi dakka...
    ben bişey söylicem...
    burda sadece deeptone u biliyorum. başka da yok yaneeee
    ufff
    çok morardım yaaa
    hepsini takibe aldım.
    senn dahillll :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim...:)))
    Hepsi takip edilesi bloglar fırsatın varsa takip et....:))))

    YanıtlaSil
  7. Baksen su deep'in yaptigina yaa, hala cok guluyor bana:)) Oh beee iyiki geldin haa, icim isindi birden. Birdaha gitme olurmu???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep.... o bir sevgi çiçeki, o bir polyanna, o sevilir bişe....:)))
      Ben aslında hep buralardayım, hep takipteyim, sevdiğim blogları sürekli okurum ama yorum bırakma ve kendi bloğuma yazma konusunda biraz tembelmiyim neyim...:))))

      Sil
    2. mimleyim bari seni o zaman :)

      Sil
  8. Aa ama siz ikiniz niye bana oturmaya gelmiyorsunuz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluuur....:) gelirken elişlerimizide alırız, ne güzel olur..:)))

      Sil