26 Mayıs 2014 Pazartesi

Beyaz Oda...

Merhaba..:)))

Nihayet fırsat bulup gariban bloğuma el atabildim..:))
Boyama işlerim sonunda bitti, yaptığım işlemler öyle profosyonel değil, bildiğim yapabildiğim kadarı ile elimden geleni yaptım bir takım  hatalarım var ama  ben çıkan sonucu beğendim, sırada beyaz odamız için dikiş projelerim, eğer fırsat bulabilirsem, perdeler ve kırlentlerle ilgili dallı güllü hayallerim var olur inşaallah..

Geçirdiği değişimlerden sonra odamızın adı "Beyaz Oda" oldu, bize göre gayet güzel  oldu, inşaallah bu konuda düşünmekte olan arkadaşlarımıza bir fikir olur....

İşte bizim Beyaz Odamız ve değişim geçiren elemanları......




Önce çatı arasında bekleyen  40 yıllık büro mobilyamızın değişim öncesi duruşu....



Üç sefer üst üste zımpara boya, zımpara boya, zımpara boya işlemleri sırasında çektiği eziyetler......




Veeeeeeeee  işte son hali.......
Ben çok sevdim son halini.......:))))
Onun ve benim, çektiğimiz bütün eziyetlere değdi doğrusu....







Yine çatı arasında bekleyen, tam çöpe atılacakken "beyaza boyansa nasıl olabiler aceba" şeklinde hayaller kurulup bir kenarda dört senedir bekletilen Şeyda ablamızdan yadigar ferforje aynamız, sert fırça ile fırçalandı, tinerle yıkandı.......





Üç kat boya ile boyandı......




Latif usta tarfından itina ile aynası takıldı ve Beyaz Odamızda yerini aldı.......






Bunlarda 12 senedir kullandığımız, sehpa vazifesine ek olarak çocuklarımızın ve yeğenlerimizin büyüme aşamalarında ters çevirip küçük kız kardeşi veya kuzeni içine oturtup evin içinde sağa sola sürerek oyunlardaki araba açığını kapatma vazifesini gören, vermesi gerekenden çok daha fazla hizmet veren emektar zigonlarımızın sondan bir önceki halleri.....




Günler süren zımparalı boyalı işlem basamakları......








Veeee son halleri..................



Sehpanın üzerindeki tepsi, eskiyip kararan gümüş çay tepsimiz 22 senelik olup atmaya kıyılamayanlar kontenjanından faydalanarak çatı katını bekleyip yağlı boya makyajı ile yeniden hayata döner......





Bunlarda evlendiğimiz zaman almış olduğumuz salonun iki duvarını işgal eden köşe vitrinimizden kalan son parçalar, onlara da el atmazsam emin olun uykularım kaçardı......












Veeeeeee işte onların son halleri.........




Evet sizleri Beyaz odamızın "şimdilik" bitmiş hali ile başbaşa bırakırken Allaha emanet ediyorum ...:))))



































35 yorum:

  1. merakla beklediğim posttu. eski mobilyaları boyamak çoğu zaman aklımdan geçer ama hiç cesaret edemedim. Sizinkiler çok güzel, ferah, dekoratif ve kullanışlı olmuşlar.. kesinlikle benim için örnek teşkil ettiniz. iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer boyamak için müsait bir alanınız var ise hiç beklemeyin derim, biraz zahmetli bir iş ama sonuç gerçekten insanı mutlu ediyo...
      Ve gerçekten de çok ferah bir oda oldu, teşekkür ederim....:)))

      Sil
  2. harika olmuş ya inanılır gibi değil elinize sağlık güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bencede harika, odayı yerleştirdiğimden beri inanılır gibi olup olmadığını anlamak için sık sık bakarak kontrol ediyorum......:))))) ve oraya girip oturunca mutlu oluyorum, teşekkür ederim...:))))

      Sil
  3. Harika ötesi olmuşlar. Ellerine sağlık canım. Cesaretinden dolayı da ayrıca kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.....:))))
      Ayrıca bildirmek isterim masa ve sandalyelerinizde kullandığınız dallı güllü kumaş var ya, hani harika ötesine çevirdiğiniz kış bahçeniz için kullandığınız, işte o kumaşın yeşil tonlarında olanının peşindeyim, beyaz odamız için perde ve kırlent projeleri dönüyo kafamda, olursa çok güzel olacak...:))

      Sil
  4. ellerinize sağlık Letafet hanım, aşık oldum beyaz odanıza. emeğinize fazlasıyla değmiş. burada yaşayabilirim!

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim:))
    Misafirim olun..:)))))

    YanıtlaSil
  6. Vay vay vaaayyyyy, bu sessizligin arkasindan boyle bir firtina bekliyordum acikcasi:) Donusun muhtesem olmus sekerparem. Tek kelime ile bayildim, yaptigin isler zahmetli ama sonuc sahane olmus, ozellikle buro mobilyasinin uzerinde aksesuarlara bayildim. Beyaz oda olmus beyaz saray. Ohhhhh otur mis gibi cayini yudumla, eserini izle. Zevke gellllllll:)) Gunesliklerin sicak renkte olsun, mesela, kirmizi, yada bordo. Nasil sahane olurrrrr. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  7. Benim tatlı dilli arkadaşım, bi gün bi bakmışın çayı beraber içmişiz beyaz sarayda, inşaallah......:))
    Perdeler için çiçekli güllü renk renk goblenler var onlardan almak istiyorum ama bordo rengini de severim fakat bizde olaylar hiç bir zaman planlandığı şekilde gitmez, bakalım hangisi nasip olacak.....:)))

    YanıtlaSil
  8. heeey ama güzel hepsi ama en çok beyaz herşeyi sevdiiiim. bi de seni görmek ne güzel kiiii becerikliymişsin ama çoook :) bayan becerik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin kadar güzel yazma kabiliyeti olan birinden böyle iltifatlar almak ne güzel..... Bende yazmayı pek beceremem, yazıcıklarımın başı gelirde sonu olmaz hiç..:)))

      Sil
  9. elinize sağlık çok ama çok güzel olmuşlar..Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  10. heeey tandırname yazımaaaa lovecraft yorumu yapmışsın ki amaaaağğğğğ kikirikii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ne yapabilirim hala tatlı bişiler bulup yiyemedim, gidip senin "güzel güncem" isimli öykünün resmine bakıp ekmek kadayıfı hayalleri kurmaya devam edicem çare yok...:D:D:D:D

      Sil
  11. Beyaz ne kadar güzelmiş dedirtiyor insana :)
    Hepsi çok farklı ve şık olmuş :) aynada tamm benlik haa :)
    Güle güle tekrar eskitinn
    Symcouture.blogspot.fr

    YanıtlaSil
  12. Un blog lleno de mucha creatividad e ideas geniales!!!

    Reciclaje y cambios bellisimos!!!

    Gracias por compartir

    Desde España Abrazos

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık..pek güzel olmuşlar şimdi değil ama ilerde benimde yapasım var bu işi..biraz önce 3 numarayla baktık mobilyaların yeni haline bayıldık..her zaman yorum yazamıyorum malesef ama takipteyim.

    YanıtlaSil
  14. MERHABA ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ HEPSİ ÖZELLİKLE TV ÜNİTESİ :)
    BENDE ANNEMİN KAHVERENGİ (SİZİN SEHPA RENGİNDE) YATAK ODASI 2 KOMODİN VE 1 TUVALET MASASINI BOYAMAK İSTİYORUM. BİR KAÇ SORU SORACAĞIM SİZE.
    İLK ZIMPARA YAPACAĞIM TEMİZLEYECEĞİM
    SONRA BOYAYACAĞIM DAHA SONRA TEK RAR MI ZIMPARA YAPACAĞIM. O BEYAZ BOYA ÇIKMAYACAKMI 2. ZIMPARADA

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  15. MERHABA ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ HEPSİ ÖZELLİKLE TV ÜNİTESİ :)
    BENDE ANNEMİN KAHVERENGİ (SİZİN SEHPA RENGİNDE) YATAK ODASI 2 KOMODİN VE 1 TUVALET MASASINI BOYAMAK İSTİYORUM. BİR KAÇ SORU SORACAĞIM SİZE.
    İLK ZIMPARA YAPACAĞIM TEMİZLEYECEĞİM
    SONRA BOYAYACAĞIM DAHA SONRA TEK RAR MI ZIMPARA YAPACAĞIM. O BEYAZ BOYA ÇIKMAYACAKMI 2. ZIMPARADA

    TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  16. Ne kadar boya kullandınız kg olarak
    Ben yemek masası 4 sandalyesi ve zıgon ve orta sehpamı boyayacagım sizce kaç kglık boya alayım

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar boya kullandınız kg olarak
    Ben yemek masası 4 sandalyesi ve zıgon ve orta sehpamı boyayacagım sizce kaç kglık boya alayım

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık Çok güzel olmuş bayıldı...
    pintereste görürdüm böyle şeyleri �ngilizce'den çevir çok zahmetli idi sevindim size rastladığıma bloğunuzu kaydediyorum

    YanıtlaSil
  19. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 175d3271dfd2c802bd9240d93d024690
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    YanıtlaSil
  20. Thank you for your explanation, very good content. f9a335b9533264198e573731bbc12dde
    altın dedektörü

    YanıtlaSil